Направление

Саморазвитие
Таємниці всесвіту
Программа

Таємниці всесвіту: розвиваємо допитливість і вміння осмислювати світ

Завдяння програми — почати вчити дітей креативно мислити, дискутувати, аргументувати свою точку зору — формувати навички, які дуже важливі в дорослому житті. Діти природно прагнуть до пізнавального й етичного співпереживання і співпраці. Ми спробуємо підхопити цей інтерес, допомогти дітям почати філософувати — осмислювати прочитане, побачене і пережите, формулювати питання, висловлювати свою думку, рухатися до пошуку різних відповідей на складні «недитячі», але страшенно цікаві питання.

На заняттях починаємо з того, що читаємо просту та зрозумілу, але по-філософськи змістовну главу з книги відомого автора дитячої літератури Арнольда Лобеля / Arnold Lobel «Квак і Жаб знову разом» / “Frog and Toad Together” (англійською мовою). А далі міркуємо, висловлюємо думки, переглядаємо мультфільми, малюємо, ліпимо і конструюємо можливі уявні світи прочитаного…

Здобуваємо досвід:

• вдумливе читання рідною та іноземною мовами;

• запитування тексту крізь особистий досвід;

• вміння інтерпретувати світ через текст у змістовній комунікації;

• розуміння горизонтів особистісного світосприйняття, альтернативності власного життєвого вибору через тлумачення тексту;

• набуття здатності мислити по-філософськи – однієї з найважливіших навичок глобального світу майбутнього.

 

Ми дізнаємося про:

1. Я, моє Ім’я та Назви моїх книг. Що і чому люди читають? Що значать вислови: «Я люблю читати» та «Я ненавиджу читати»? Чому читати важливо, а ще більше ділитися думками про прочитане з іншими? Чи може прочитане мною наодинці стати «моєю таємницею»? Що значить і чи можна навчитися читати та мислити по-філософськи?

2. Повноту, завершеність / закінченість. У першій главі «Список справ» Жаб просинається вранці та задумується як багато справ слід зробити протягом дня. Щоб нічого не забути, він вирішує написати список справ на день…

3. Причинно-наслідкові зв’язки. У другій главі «Квітник» Жаб милується красою квітів у саду Квака та вирішує й собі навчитися такій «важкій роботі». Він сіє насіння в землю та промовляє до нього, щоб швидше проростало. Але чомусь нічого не стається…

4. Силу / слабкість волі. У третій главі «Печиво» Жаб випікає смаколики. Він куштує одне печиво і виявляє, що воно ще смачніше. Вирішує якнайшвидше пригостити друга Квака, ось вони вже вдвох смакують наввипередки…

5. Боягузтво / Сміливість / Безоглядну хоробрість. У четвертій главі «Не ст-трашно» Квак і Жаб читають книгу разом про сміливість і задумуються над тим, чи сміливі вони? На вигляд начебто так, але все ж вирішують перевірити на досвіді…

6. Оманливі чуття та сновидіння / Обачливість. У п’ятій главі «Сон» Жаб спить та бачить сон. Йому наснилися дивні речі, але чи все це сон…

7. Цінність бути разом. Наприкінці книги Жаб лякається, що може втратити свого друга і зостатися самотнім. Чому як для героя, так і людини важливо бути разом: для спілкування, взаємної користі чи просто так, бо для них це цінно само по собі?

8. Користь співпраці. 

 

Вартість тренінгу 1700 грн (повна передоплата).

Старт групи планується 18 жовтня.

Преподаватели

НАДІЯ АДАМЕНКО

Критичне мислення
Отзывы

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *