Ми підготували цю програму для підлітків, які вже непогано володіють англійською мовою і хочуть навчитися основам публічних виступів, а також продовжувати розмовну практику в групі однолітків зі схожими інтересами на теми, які хвилюють підлітків.
НАВІЩО ЦЕ ПІДЛІТКУ?
Уміння презентувати себе, чітко і лаконічно висловлювати свої думки, пояснювати, аргументувати, просувати власні ідеї, вести дискусії і виступати публічно – найважливіші навички в нашому стрімко мінливому світі. А якщо вміти це робити ще й англійською – розширює межі будь-якої діяльності і підвищує шанси на успіх.
ЩО ПРОПОНУЄМО?
Ми підготували цей курс для пiдлiткiв, які вже володіють англійською на певному рівні (орієнтовно b1, b2) і хочуть удосконалити свої комунікативні навички – тренуватися в публічних виступах, брати участь в дебатах. Ми запрошуємо тих, хто планує навчатися за кордоном, працювати в міжнародних проектах і компаніях або тих, хто просто любить англійську і кому цікава тема комунікації.
ЯКИЙ РЕЗУЛЬТАТ?
В ході програми будемо
- вчитися працювати з інформацією, розвиваючи критичне та креативне мислення
- розбирати структуру побудови спичу, враховувати свою мету та аудиторію
- практикуватися в індивідуальних виступах
- розвивати і демонструвати вміння в груповій дискусії (будувати аргументацію, погоджуватися, проясняти, підбивати підсумки)
- вчитися використовувати прийоми ефективного невербального спілкування
- імпровізувати, оволодівати секретами впевненої поведінки перед аудиторією
Програму проводить Інна Баєва.
-
Занятие 1
Meeting people. Creative ways to introduce yourself. Eye contact game. Why Public Speaking is important today. Знайомимося. Як креативно представити себе. Гра Зоровий контакт. Чому Публічні виступи мають велике значення сьогодні.
-
Занятие 2
What are you interests and hobbies? How to select YOUR topic. A purpose of the speech, why? Ваші інтереси і хобі. Як вибрати СВОЮ тему. Мета спічу, а навіщо?
-
Занятие 3
Introductions and conclusions. Do we need a speech structure? How to engage the audience? Power of storytelling. Let’s try a TED talk style. Вступ і висновок. Чи потрібна структура виступу? Як захопити свою аудиторію? Сила сторітелінга. А давайте спробуємо виступати як на TED talk!
-
Занятие 4
Debate. Learning how to become a strong debater. Listening effectively. Three A’s of Active Listening. Дебати. Практикуємося в дебатах. Як правильно слухати. Три А активного слухання.
-
Занятие 5
Fear of public speaking. Learning how to speak with confidence. Боязнь публічних виступів. Вчимося говорити впевнено.
-
Занятие 6
Speech delivery. How we perceive the speech: from sound to meaning. Non-verbal and Vocal Aspects. Let’s master your body language – useful techniques. Як ми сприймаємо виступ: від звуку до значення. Невербальні та вокальні аспекти. Працюємо над мовою тіла – корисні техніки
-
Занятие 7
Your Speech. Peer-to-peer session. Importance of giving and getting feedback. Ваша промова. Сесія «рівний-рівному». Важливість надання та отримання зворотного зв’язку.
-
Занятие 8
Final Debate. Фінальні дебати.
Інна Баєва
Партнер, співзасновник
Партнер, співзасновник і активний учасник створення всіх програм і заходів школи. За освітою педагог (Київський Лінгвістичний університет, англійська філологія), а також маркетолог (Chartered Institute of Marketing, UK). Спеціаліст з маркетингу, комунікації з великим досвідом роботи. За свою кар'єру здійснювала запуск на ринок нових брендів, розробляла ідеї нових продуктів, стратегії просування, рекламні акції і т.д. До приходу в рекламний бізнес працювала менеджером освітніх проектів, а ще раніше викладала англійську граматику в Лінгвістичному університеті. Інна викладає курс Public Speaking and Debate, член викладацької команди табору Карпатська активація, Табори професій і бізнесу в Литві.