Старт

07 / апреля / 2019

Направление

Саморазвитие
Наука про живе: спостереження та експерименти 10-13 лет
Программа

Як активізувати думки школярів на уроках? Як досягти справжньої зацікавленості до предмету та емоційного сприйняття матеріалу? Одним з напрямків вирішення цього питання було створити курс для підростаючого покоління, що покаже надзвичайний живий світ біології, секрети хімічних сполук та де їх можна знайти вдома, елементарні фізичні експерименти з підручних матеріалів та їхнє доцільне використання.

Заняття мають пробуджувати в дітей інтерес до оточуючого, спонукати їх критично мислити та піддавати все сумніву, адже так нас вчить наука ще з часів до нашої ери. Основою наукового методу, що ми будемо використовувати – це спостереження за живою та неживою природою, намагатися її пояснити ще в активнішій формі – експерименту. Тому практично студенти опанують навички роботи з хімічними та біологічними матеріалами, що дасть їм значний поштовх у дорослому житті, аби довести, що за природничими науками наше з вами майбутнє. 

Програма

Заняття 1.

Як зародилося життя на Землі? Чому експеримент «первинного бульйону» не можна повторювати в умовах нелабораторії. Як створити закриту систему з живими організмами, не допускаючи проникнення кисню? Підтримка кругообігу речовин у природі – конструювання мезокозму. Як легко та швидко проростити насіння рослин без використання грунту?

Заняття 2.

Утворення кисню рослинами. Як фотосинтезуючі рослини рятують нашу планету щогодинно? Дослідження ефекту вуглекислого газу різних концентрацій на фотосинтез рослини Елодеї звичайної. Пересадження рослин у мезокозми.

Заняття 3.

Що у нас вдома знаходиться в аптечці та у ванній кімнаті? Хімічні експерименти в домашніх умовах. Застосування засобів побутової хімії та первинної допомоги.

Заняття 4.

Що відбувається у шлунку та кишково-шлунковому тракту в цілому? Дослідження впливу ферментів на розкладання їжі різного складу.

Заняття 5.

Бульбашкові секрети: чому бульбашки піднімаються догори та переливаються різними кольорами. Чому не можна видути бульбашку у формі кубика чи піраміди? Малюємо мильними бульбашками.

Заняття 6.

Фізичні досліди з підручних засобів. Як виготовити магнітний олівець, лавову лампу, неправильне дзеркало та навіщо? Фокуси з повітряною кулькою.

Заняття 7.

Дослідження надзвичайних властивостей води: чи може вода рухатися вверх? Чому не змішується з іншими речовинами, але розчиняє більшість сполук? Як комахи ковзають по воді не тонучи в ній?

Заняття 8.

Заняття Оцінка мезокозмів: які рослини адаптувалися найбільше? Які умови цьому сприяли? Тестування рослин методом тонкошарової хроматографії на наявність пігментів у листках різного складу та як вони розділяються.

 

Старт програми 7 квiтня

Вартiсть програми 2300 грн 

Програму веде біолог Ганна Олексенко.

 

Преподаватели

ГАННА ОЛЕКСЕНКО

Медико-біологічний тренінг